Vi har en mysmorgon

ljuvlig natt och tusen gånger bättre morgon! Oskar hämtade in Ville när han vaknade vid 8 tiden, vi låg alla tre och gosade en stund, sen skulle oskar sticka iväg och jobba. Totalt värdelöst att dom jobbar 3 timmar på lördagar ibland, vad är vitsten med att ha öppet en sådan liten stund?

Vilgot och jag förflyttade oss ut till soffan för lite frukost och nu ligger världens nöjdaste bebis i sitt gym och slår glatt på sina nya leksaker vi inhandlade på babyproffsen igår. Och på tal om de affären, en affär dit folk kommer tillsammans med sina små barn ska väl iaf kunna ha kunnit och trevlig personal?! FUCK alla bittra kassörskor på babyproffsen i lisköping, ni borde bli utbytta, omedelbarbums!
 Det är skoj att Vilgot gillar alla nya leksaker han får, det ska slickas och smakas på dom och sedan skrattar han såfort han får se dom.  :-)

Idag har vi ingenaning om vad vi ska hitta på. Jag var lite sugen på skövde... Oskar ska köra cross, och byta någonting på den så vi har är på egenhand idag. Inte så lätt att åka och kolla på kläder när man har barnvagn med sig också, försökte få med mamma men hon var svårövertalad.

Nu ska jag iaf gå och kamma igenom min kaluffs, somnade med dyblött hår och jag ser därför ur som ett troll just nu. iklädd en christer pettersson tröja, HAHAH.

Om någon är intresserad av att följa med och shoppa, RING SNARAST! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback