de värmer

när man loggar in på bloggen och ser så söta kommentarer! tack mina söta fina vänner!! :)

Fredag idag, jag vill skriva lördag eftersom oskar fortfarande ligger i sängen och är pappaledig idag.. en extradag på helgen, hur fint är de?! :) Idag ska vi nog bara mysa, ta en sväng på stan i de fina höstvädret kanske och jag ska försöka tvinga med honom på en promenad också.  Ikväll blir de stallet, hovslagaren ska komma (eftersom de fortfarande inte blivit gjort) och jag ska rida ett dressyrpass tänkte jag.. I min nya ridbyxor! :) Tänk att en sdan grej som ett par nya ridbyxor kan göra så mycket, hehe.

Ville ligger i gymmet och stoppar alla leksaker i munnen, man måste slicka och smaka på de mesta. Händerna är vardagsmat nu, hela händerna i den lilla munnen.. Han är bara så söt!

Har precis kastat in en maskin och ska väl vika ihop tvätten som hängt på tork. Jag är så sugen på lite nya höstkläder! Skulle verkligen behöva en ny jacka, en ny skinnjacka. Min ser på tok för liten ut med alla mina härliga gravidkilon runt arslet, låren, magen och dubbelhakan. Yes, självförtroendet är på topp!

Ska nog svänga förbi bibloteket också, ja precis BILOTEKET. kort i taket! Jag skulle vilja ha lite bra böcker att läsa om kvällarna nu. Hösten är till för bokläsning och filmmys! :)
Kan rekomendera Mari Jungstedts böcker, mycket spännande läsning! Och jag tror de hade kommit någon ny nyss?

Tvätten ropar mitt namn, sen ska jag göra frukost till min finfina älskling och pussas lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback