Äntligen höst!

Hösten hälsar jag välkommen med en stor kram! Jag har aldrig tidigare varit ett fan av hösten med regn och gråa dagar men just nu känns de ganska lockande. Att inte få dåligt samvete för att ligga i soffan tillsammans med mina goa killar och se film, att sitta på café och dricka kaffe timme efter timme eller att bara njuta av den friska luften hösten bjuder på!? :-)

Dagen har varit superbra!
Mötte upp Hanna och söta alice, luchade på söderströms vilket alla andra med småbarn också verkade göra. Stans mest barnvagnsvänliga café. Vi pratade i flera timmar och klockan sprang iväg. Exemplariska ungar som sov sig igenom nästan hela lunchen också.  Supermysigt hade vi de! Hoppas de blir snart igen! :)

Sen begav vi oss hem, fixade en flaska till vilgot och satte mig gött i soffan för att mata lillplutten och när han är mätt och belåten görhan en kaskadkräkning om någon människa nog aldrig sett en bebis spy så mycket! JISSES, mina byxor var dyblöta, mina trosor lika så och massa kräk i soffan. jaja, De var bara att byta om och vara glad! :)
Sandra har varit här också, mycket skoj.

Nu har vi precis sett klart filmen "date night" sådär bra, dög för en onsdagskväll tillsammans med god mat! :-)
Nu är de nog pyjamasdags för lillkillen och jag känner att mina ögon redan går i kors också.  Har lovat Sandra att ha frukosten klar tills hon kommer förbi imorognbitti när hon slutat jobba. Brödet är dock slut, får nog slänga ihop scones.. :)

Imorgon eftermiddag får oskar helg! Han ska vara pappaledig på fredagar, supermysigt :D Nu börjar livet på BB, de vill jag se. Ska nog krypa ner med vilgot i sängen och ha lite myspys.


Och igen, TACK för idag Hanna och Alice! Superskoj att träffa er och vi hade superskoj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback