21 September

Vilgot sover och jag har en lugn stund innan oskar kommer hem, skönt!
 Idag har vi varit på babycafé med hanna & alice, mysigt! Lite mindre folk än sist och de var skönt de så man slapp trängas. Vilgot verkar uppskatta sångerna och alla andra små goa bebisar! :)

Jag har kastat ihop köttfärsås nu, underskattad mat! De är ju så smaskigt!!! Men här i vår lilla familj har vi väldigt delade meningar om hur köttfärsås skall vara och tillagas.  I min har jag allt vad kylskåpet erbjuder!
Idag blev de; Blandfärs, kidneybönor, lök, vitlök och majs. Givetvis lite matlagningsgrädde, kryddor och lite cream fraich. Hoppas att den blev bra nu, inte hunnit smaka av ännu.

Vad kvällen har att erbjuda vet jag icke ännu. Hoppas på mys framför en bra film, vi får väl se vad herrn i huset planerat. Kanske götene? 
funderar på att byta och lösenordsskydda min blogg, känns sisådär att ingen kommenterar vilka dom är när jag undrar. Så ja, rappa på att skriv en kommentar annars finns de stor risk att jag byter. Tack och hej! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Mig vet du ju redan! :) Ses imorn!! Magen kurrar redan efter god fika!!

2010-09-21 @ 18:30:48
URL: http://sandrabergstrand.se
Postat av: Bäckiz

Åså äre ja som e e här å kikar!Ha en bra kväll!!!

2010-09-21 @ 22:26:17
URL: http://rebeckaemmylou.blogg.se/
Postat av: Elenor

Jag läser

2010-09-22 @ 14:31:00
URL: http://elenorsuer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback