2 September

Fint väder!

Sandra kom hit på frukost, hon hjälpte mig med mitt hår och sen hann vi med en fika också. Mysigt sådär på morgonen! :-) Nu är klockan redan 12 och vilgot har fortfanade pyjamas på sig... Oskar kommer hem om 1½ timma redan, jag ska på den skräckinjagande efterkontrollen. Enligt mig lite väl långt efter men, bara att bita ihop och gå dit antar jag. Jag får magont av att tänka på att jag ska dit.. Men tar för givet att man är OK mellan benen:P

Oskar ska åka och köra cross framåt kvällen så jag och vilgot ska nog bädda ner oss ordentligt på soffan och ha myskväll med en film.
Men nu ska jag ta tag i tvätten, konstigt att två tvättkorgar blir fulla så fort?!

Och föresten, varför klipper riksbyggen gräset VARJE DAG?! Jag börjar bli tokig på gräsklippningen, den väsnas något jäääävuuuulskt.





Älskade fina unge. DU gör mig så lycklig!


Helt normala småbarns föräldrar?



Kommentarer
Postat av: Antonia

fan va snygg han är min lilla Hunk Vilgot! aaah ni har världens sötaste unge! Längtar tills jag kommer hem o träffar er allihopa! Pussss Antonia

2010-09-02 @ 18:54:59
Postat av: Camilla

Vilken solstråle han är Vilgot :) Han är för underbar :)

2010-09-02 @ 21:24:04
Postat av: Sandra!

Han är ju verkligen såååå sööööt! Han har sin mammas skrattggropar som han använder hela tiden! Har aldrig träffat en sån "exemplarisk" unge, skriker aldrig och skrattar jämt. Goding! Och snygg blev du i håret, hoppas att det håller i sig! :) Puss

2010-09-03 @ 00:43:23
URL: http://sandrabergstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback