16 September

Vilgot behagade åter igen att vakna när oskar gick till jobbet, vi frixade lite frukost och sedan kröp vi ner i sängen igen och sov ändå till 10.30 ! Vadå lyx?! Efter de har vi bara lekt och myst, han somnade på soffan och jag passade på att ta mig en långdusch (ovärderligt för en småbarnsmamma!)

tvätten är strax klar och redo att hängas och jag borde gå och bädda sängen. Är de bara jag som har ett tvång att bådda sängen varje dag eftersom de är tusen gånger skönare att gå och lägga sig på kvällen i en härligt bäddad säng, med vääääldigt sträckta lakarn?!

OCH JISSES, är klockan redan två!?
vart tar dagarna vägen?! .... Oskar slutar om 1½ timme och då ska vi sticka iväg till götene, egentligen är jag nog inte så sugen. Skulle göra mycket för att få en kväll för mig själv, helt själv, med en stor godisskål och en bra film. bädd ner mig och få njuta av ensamheten.
Jag ÄLSKAR att vara med vilgot och njuter av varje sekund men ibland vill man få själv.

Nu ska jag försöka föna mitt hår utan att väcka lilleman. Hoppas alla får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback