15 September

Tidig morgon, på toook för tidigt för min smak. Vilgot vaknade när oskar stack till jobbet 6.30 och charmade mig med sitt leende. Vi myste i sängen ett tag och sedan gick vi upp och kastade på oss kläder för att skjusa syster till Skara. Påvägen dit kräks syster, lyckas iaf hinna få ur huvudet ur bilen, mestadels iaf. Så jag stod där på skaravägen med en illamående lillasyster och enbebis som skrattade åt de hela. Han tar lätt på saker! ;P

på eftermiddagen kom först Sarah förbi, prat prat prat som vanlig mellan oss och sedan kom Hanna & hennes lilla alice på besök. Superskoj att ha dom som våra nyfunna vänner! De skiljer ca 3 veckor mellan bebisarna. Vi ser redan kärleken spraka mellan dom :)

Har också hunnit med en kvällsritt i skogen, finns nog inte mycket som är bättre än att rida ut när de är friskt i luften oh få fundera över allt en stund. Ljuvligt med ensamtid!

Nu smattrar de mot rutan! Höstregn, ganska mysigt!?  Båda killarna sover och jag känner mig lite lockad på att krypa ner jag också.
Imorgon blir en mysdag, vilgot och jag ska bara pusas och kramas helaaaa dagen och sen kanske vi åker med oskar när han kör cross. Imorgon blir de helg för oskar, underbart. Jag ska nog setill att få en härlig sovmorgon på fredag! Tror ni jag lyckas?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback