vilka känslor

varje gång jagtar upp honom i min famn så slår det mig att vi har världens finaste son.  Och han blir bara vackrare och vackrare för varje gång jag tittar på honom.
nu ligger han bredvid mig här i vår stora sköna säng, han ser väldigt nöjd ut och jag kan inte sluta titta!

Natten har gått fint, vaknat-ätit-bytt-somnat, och sen igen. hehe.
Oskar & jag har sovit ganska bra inatt också. Sömnen är underbar!

Vaknade vid 7, jag fick frukost på sängen av min kära älskling medans jag ammade. Vilken lyx, tror aldrig jag kommer låta honom gå tillbaks till jobbet! :-) 
 Somnade om en liten stund efter det igen och de konstiga är att oskar & jag är konstant hungriga!  Så kl 9.45 satt vi i köket och åt lunch, visserligen bara brutalt enkelt pulvermos & fiskpinnar. Men de smakade väldigt gott då! :-)
 min mormor ska komma om en stund, hon har nog längtat mycket! Hon lovade ta och göra pannkakor, smaskens. Oskar ska få äran att åka till ica, apoteket och åka förbi stan för att köpa lite mer pyjamaser i mini mini size! :-)



Oskars föräldrar kom inte igår, dom kommer ikväll istället. Men sarah kom och besökte oss en sväng igår, skoj att få prata av sig lite! Sen kom syster min förbi på kvällen, hon köpte med lite mat åt oss och oskar fick sitta och mata mig medans jag ammade. TEAMWORK!

 Jag är väldigt stolt över min oskar, han är så lugn och otroligt fin pappa! Åh, det pirrar nästan i kroppen på mig nu!   Nu håller han förövrigt på att mäter balkongen, soffa ska byggas verkar de som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback