mina pojkar

båda mina pojkar ligger och sover. det är tyst och fridfullt här för stunden och jag njuuuuuter!

Första natten hemma; lillkillen fick sova i vagnen, den verkade fungera bäst.
Oskar kröp till kojs lite tidigare än mig och lillen. Han åt och myste, somnade och jag somnade tillslut på soffan. vaknade av honom vid 1 tiden, mat & blöjbyte. Oskar vaknade till liv i sovrummet och kom upp till oss, verkade bekymrad över att jag inte kunde sova.  Vi låg alla tre på soffan och myste, lyckades somna om och sen var de tajm att vakna vid 5 igen(tror jag). Känner mig vimsig och nu när klockan är 11.30 så skulle den likagärna kunna vara 18 på kvällen.

Morgonen har varit lugn. Älskade oskar fixade med frukost medans jag stod för att snussa bebis. Sen har vi mest legat på soffan eller i sängen.. Lillkillen somnade gott på oskars bröst förut och jag lyckades somna bredvid, och jag sov gott!!!

 Ikväll kanske lillkillens farmor & farfar kommer på besök. Vi har inte orkat planera någonting ännu!
igår var min pappa, mamma & syster här, jättemysigt. Och han fick paket! En stooooor barbapappa nalle till barnrummet, barbapappa-vagnleksakoch kläder. Finns de risk att han blir lite bortkämmd? :-)
 Vi orkade med kvällen fint, antagligen var man fortfarande speedad på alla känslor.


Nu verkar de som någon strax kommer vakna till.
ska pussa å krama på min otroligt fina son


Kommentarer
Postat av: Bella

Goodingen!

2010-05-26 @ 17:28:05
URL: http://bbela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback