9 maj

söndag.
Nu är det ett stort megaberg med disk. Jag har bakat och inte fixat ordning efter mig, fy på mig.
Slängde ihop en sats med kärleksmums, dom blev smarriga! :-)

Dagen i övrigt har varit super lugn. Sov länge, kände inte för att gå ur sängen ens.  Men vi tog oss en trip ner till hamnen, kollade pappas båt, vidare till ICA och nu är vi här igen. Oskar har suttit i värmen på balkongen och pillar på sina paintboll prylar medans jag bakade, nu är det fix med att sätta upp skötbord som gäller.

Jag borde stänga ner här och ta tag i min disk, ska kasta på lite pastavatten också så vi får i oss lite middag.. Ska åka och longera lego en sväng, eller om oskar offrar sig att rida runt på honom? trist att de blåser så, blir dammigt och jobbigt i paddocken då!

Hjälp mig, sparka mig i rumpan jag behöver få någonting gjort NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback