8 maj

lördag. uppe ur sängen redan 8.45! Snabb frukost och påklädnad i en väldig fart, blev avsläppt i stallet av oskar och givetvis står lego längst bort i hagen!
Ganska många tunga och lunkande steg jag fick ta för att få med honom från hagen.. Han brukar vara gullig och komma när man ropar men idag verkade gräset mer intressant än mig.
Verkar busas endel i hagen nu, mycket tråkiga märken i min lilla älsklings fina päls! :( Såfort det blir lite sol och värme ska han iaf få en dusch och tvättas ordentligt, det dammar inte LITE om honom nu?!

Oskar åkte iväg för att spela paintboll. Så pappa ställde upp och körde hem mig från stallet, den förkylda stackarn! Så nu hamnade jag här. Funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och vila lite. Tråkigt väder så man får ingen vidare lust till någonting. Eller jag är fortfarande sugen på smörgåstårta, borde ringa mamma och kolla om inte dom också är de?! :P
Eller tänk vad gott de vore med räkor...... muuummmmms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback