6 dagar

Vilgot är 6 dagar gammal.
Det känns redan som han varit hos oss superlänge och allt är så naturligt!

Idag hade vi barnvargnspremiär! :-) Vi tog bilen till stallet och sedan gick vi en promenad där med vagnen. Oskar fick gå in i hagen och hämta Lego, han stod givetvis längst bort också. Jag var ju bara tvungen att klappa och pussa lite på min häst när jag itne träffat hanpå en hel vecka!  
 Gick förbi maria & pelle (världens bästa stallägare) och visade upp årat lilla mirakel. Nu väntar vi med spänning på deras som ska titta ut vilken dag som helst.

Vilgot gillade vagnen och sov mest hela tiden.
 han har även badat idag igen, han gillade det denna gången. naveln har ramlat bort nu också.
ja, vad mer har hänt?..

Nu ska jag pussa på mina fina killar.


Kommentarer
Postat av: eriika - BF 30 juni

åh bäbismys! jag är inte alls avis ;P



jag va på spec för min lilla envisa tjej vill inte riktigt lägga sej åt rätt håll.

2010-05-30 @ 22:34:26
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: antonia

jag längtar hem så mycket att det kliar i hela kroppen!! Vilgot, världens sötaste namn oxå! aah jag dör :) Vi här i oslo tycker att han ser ut att vara väldigt lik dig.



Saknar dig, PUSS

2010-05-30 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback