4 maj

Känns faktiskt ganska härligt att skriva "maj", bra månad. BF månad.

Fräldragruppen igår vart OK. pratade smärtlindring, tiden efter och ammning. Kikade några filmer och ja, satt på den obekväma stolen.
Efter tog vi och kastade oss iväg för att inhandla balkongmatta, även förbi cheapy för att fixa "pluppar". Hem - min handyman la in mattan och skärde till den, snabbt som ögat och kanonfint! Han kan han! :-) Nu ska det bara byggas en stor härlig soffa och sy dynor till den, fixa med lite blommor och sen borde vi kunna utnyttja den fullt!

VI kände oss bekväma och bestämde oss för mcdonken-picknick! Köpte mat och åkte till stadtparken, mysigt! Det var inga änder i närheten så maten kunde vi äta i lugn och ro. Jag avskyr änderna i parken, dom är på tok för närgångna!
När vi gick tillbaks till bilen hörde man några lustiga ljud och bå båda vred våra huvuden åt vänster, JAHA vad ser vi då?! Två män som sysselsätter sig mednågonting dom kanske borde gjort bakom stängda dörrar.  Jag var bara tvungen att filma detta roliga. Oskar ville nog kräkas upp maten vi precis ätit =P

Nu har jag precis suttit och pratat med min BM i ett lång telefonsamtal, hon är trevlig. 
Så nu är klockan på tok för mycket mot vad jag hade hoppats på och jag ska duscha och fixa lite. Luncha hos farmor och sedan beger jag och syster oss mot göteborg. Vi ska hinna förbi både innerstan och IKEA. katastrof att jag inte borde bränna ett enda öre egentligen. Men lite bra att ha saker hittar man ju alltid på ikea så där är det svårt att inte spendera pengar där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback