18 maj

mormor plingade på dörren imorrses, vi skulle bege oss ut för att köpa en present till kusin som fyller år imorgon. Blev en fika och lite snabbkik i olika affärer. Slutade iaf med en bra present! :-)

Skjusade hem henne, åkte vidare till oskar som hade lunchrast. Vi tog oss en smarrig glass på donken tillsammans. Sen dess har jag varit hemma, städat, plockat undan all tvätt jag tvättade igår och äntligen fått färdigpackat väskan som ska med till förlossningen! Undra om jag kommer riva upp den och packa om den flertal gånger?! hoppas på att jag inte hinner det..

Idag har vi iaf tänkt ta lite kort på magen, har tänkt de i flera flera fleeeera veckor. Men fan det blir aldrig gjort. Och det kan ju vara försent när somhelst! Men ikväll ska den förevigas på försök till "fina" bilder.
Alla vi tagit hittils har varit hemska när jag varit nyduschad, osminkad och sliten. 
    Får se om det blir något bättre resultat av kvällens kommande fotografering, (om den nu blir av)


Dags att fixa lite med kvällsmaten, potatisskalning är üuuubertråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback