16 maj

mord i lidköping inatt. Man slutar aldrig förvånas?
liten stad, kokomänniskor som bär kniv.. hm? hemskt!

Oskar spelar tvspel, han är superdålig och kör av vägen konstant. han påstår att jag inte är bra för koncentrationen. Män kan uppenbarligen inte ens prata samtidigt som dom sitter med blocken fäst mot tven!
Vi hade tänkt åkt och slängt massa skit på återvinningen idag, men givetvis är den stängd. Söndagar är väl den dagen människor har tid till att åka och slänga saker?!
Så vi har inte kommit på någon ny sysselsättning än.  Kunde man bestämma när den där inne skulle pluppa ut skulle jag nog välja idag. Men verkar meningslöst att hoppas på de! :-)

Jag ska försöka övertyga oskar om att måla mina tånaglar nu. Svårt att göra det själv! resultatet kommer väl bli som om en blind människa hade gjort de! Får nog ta bild på det sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback