10 maj

kommer klaga nu.

punkt 1; alla bitterfittor på försäkringskassan. Skulle ni dö av att vara lite muntra och glada?!  Jag börjar starkt tro de. Och det måste vara hemskt att behöva gå till en sådan arbetsplats varje dag, inte främst för att folk ringer och ifrågasätter er utan för att ni alla som jobbar antagligen smittar av er till varandra med bitterheten. Snälla söta ni som sitter där med telefonen vid örat, var lite glada och trevligare! Då skulle ni få tusen gånger trevligare bemötande av alla människor som ringer.

punkt 2; jag är hemskt trött. Sov till 10.30 och nu är jag megatrött igen. Ska de vara såhär?!

punkt 3; nedstämdhet. jag hatar det. sjukt frustrerande att aldrig veta om du är ledsen eller glad?! Skulle det skada av att försöka visa lite lycka? du har det väl inte hur dåligt som helst?.. eller? 

punkt 4; grannarna. jag är så trött på deras jobbiga barn i trotsåldern och deras eviga spinkande i en av väggarna eller när dom hoppar på golvet. och detta spring i trapphuset ?! SLUTA FÖRFAN. bor man i lägenhet får man tänka på att andra människor bor väldigt tätt inpå..

punkt 5; att jag måste städa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback