urk

ätit en stooor tallrik yoggi med massa god fruktmüsli till, smaskig frukost somman står sig länge på! Tvätt och städdag. Sådär skoj, men nu är vi verkligen i behov av att få lite rena kläder! :)
Oskar ska börja packa inför sin tysklandsresa idag också, och han måste ju se hel & ren ut !

Igår skruvade vi ihop spjälsängen! spännande, den blev kanonbra. Nu ska vi bara enas om ett namn och sen ska jag skriva de på väggen tänkte jag.  Vi hade egentligen skakat hand på ett namn som oskar valt men helt plötsligt nu så kanske hanhade ångrat sig.. Velepelle! :P

Har även idag varit vaken sen lääänge, vart uppe och kissade vid halv 7 och kröp tillbaks och kramade om oskar lite. mysigt när han börjar jobba sent! sen ringde larmet på hans mobil och jag vart klarvaken när han gick till jobbet. Försökte sova men de funkar icke.
  kroppen kanske ställer in sig på att vara vaken mkt?! får ryggont av att inte sova ordentligt!  Jag blir irriterad och helt slut i huvudet av att aldrig komma in i djupsömnen.


Magen hoppar verkligen omkring, ser roligt ut! vecka 30.  känns som de gåt fort nu. jösses jösses!
 Men först ska vi ta oss igenom en flytt, SKÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback