torsdag

Veckorna går fort. fast jag gillar de!
  resturangbesöket med pappa, syster och oskar var trevligt. Vi fyllde magarna med smaskig mat på italia, eller iaf alla tog lgod mat utom bella?! haha! Barnungen som inte äter någonting ungefär.
 Kom hem i god tid så jag kunde se greys pemiären, köpte lite godis och satte mig i soffan och kände med en gång att ögonen gick i kors. Supertrött var jag, såg en stund men gav upp och kröp ner bredvid oskar ganska fort. Sovit kasst och haft mardrömmar..

Dagens planer är ganska härliga; O kommer hem på lunch så jag ska kasta ihop lite middag, sen är de MVC och efter det ska jag på ansiktsbehandling. übeeergööööött! Få bli lite ompysslad, de gillar jag!

Imorgon börjar helgen! DÅ ska vi checka in mamma & olas nyköpta hus "alla barnen", sen ska vi äta middag på harrys. Ganska bra fredag!? ;-P  Lördag & söndag jobbar jag, tycker de känns helt OK att jobba nu i helgen.  Jag kan tänka mig att oskar ändå vill åka till götene och pilla lite på gocarten :-)



Jag är extremt trött, gick upp vid nio. vaknar alltid prick nio. Kvittar om jag är dödstrött och inte sovit någonting! Och nu har jag börjat känna hunger om nätterna, varje gång jag springer upp och kissar på nätterna ( som förövrigt är typ miljoner gånger ) så vaknar pojken i magen till liv och jag väcker uppenbarligen hungern också. Har hittils lyckas låta bli attäta på nätterna, för börjar jag med de kommer jag aldrig lyckas somna om!  :-)


Imorgon kommer antagligen (förhoppningsvis) budgivningen på lägenheten vara klar. Då innebär nog detta att man får reda lite mer exakt när dom vill ha tillträde osv.  Någonting som skulle lösa lite för oss är ifall köparna vill ha tillträde i mitten av juni. Då innebär det att mamma bosätter sig här i våran lägenhet och vi flyttar till våran nya så snart som möjligt. 
   Vi har typ domino effekten här liksom! Så nu håller vi tummarna för att de löser sig smidigt och enkelt. Kan vara önsketänkande men löser de sig att köparna tar denna i mitten på juni därså flyttar vi alltså NU, eller snart iaf! Vore skönt att bo in sig lite innan vi väntar pojken.  :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback