tårar och frustration!

oskar ko hem en snabbis nu efter jobbet, han hade glömt att ta med kartonger och även glömt handla på ica som jag bad honom snällt om imorrses.. Det kändes ungefär som det brast för mig då, började lipa och känner mig helt vimsig i huvudet :S  Det är så rörigt i våran lägenhet att jag får brytet och min rygg dödar mig, verkar dock inte särskillt förståligt?!

Jag har världens snällaste pojk, han hjälper till och fixar. men ibland känns allt ändå bara piss, hormoner som flyger runt i hela feta äckliga kroppen. 
 
Och ingenting blir bättre av att jag inte vet vart och vad jag ska börja packa ner i flyttlådorna!? Ska försöka ta ett litet tag i min gaderob, kan ju typ slänga allt känns de som. kommer väl knappast passa efter förlossningen ändå. JAG ÄR SÅ JÄVLA BITTER! 

   En annan liten notis; Jag har ont överallt, alvedon hjälper aldrig. jag ska jobba resten av helgen och jag vill baraligga under täcket och gråta!



Tacka jesus för att antonia kommer hem idag. Min bästa vän. jag vill inte vara utan dig här hemma! Nu får jag några dagar med dig, och jag hoppas må bättre av det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får vad du förtjänar din vidriga apa. En rödhårig unge med massor av fräknar och snorig näsa

2010-03-20 @ 17:52:26
Postat av: Sandra!

Hahahaha!!! Var ju bara tvungen att kommentera den kommentaren! Personen i fråga verkar ju inte vara sådär jätteförtjust i dig, men ändå tillräckligt intresserad för att gå in och läsa om dig och vad du gör varje dag :P Haha, sånt folk är kul..!



OCH! Det är absolut inget fel på rött hår och fräknar. Puss

2010-03-21 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback