söndagsmorgon!

hann inte skriva igår, eller jag började men då hördes nyckelljudet i dörren och jag kastade mig på oskar istället.  Jobbade heldag igår, trist att jobba när himlen är ljusblå och vädret är underbart! :-) oskar hade äntligen startat sin gocart, han verkade nöjd och belåten med det.

Jag lånade "luftslottet som sprängdes" av sandra & eric igår, vi hade tänkt bädda ner oss och se den på kvällen men istället blev de att se NEW MOON! Äntligen äntligen. som jag längtat!  Vi köpte hem lite smaskig mat, jag tog en kycklingrulle och oskar fick thaimat, proppade i oss och blev supermätta. Jag blev uppenbarligen så mätt att jag somnade till slutet av filmen... 

vaknade halv nio imorrse av att oskar inte kunde sova, jag vred och vände mig länge och rullade sedan ur sängen för att gå upp och få någonting gjort. Oskar lyckades somna om, skönt.  Inväntar att han ska vakna nu så jag har någon att äta frukost med! :-)



knodden i magen hade en otrooooligt livlig dag igår, helatiden sparkades och boxades det! och just nu trycket och kickar den mot revbenen, aj aj ! Inte sååå skönt.


Förövrigt så åker oskar och hans vänner till tyskland på torsdag. Undra hur de ska gå när jag inte ens kan sova om han ligger på soffan?! Har blivit sådan sen jag blev gravid, vill verkligen inte vara ensam. Kelsjuk! :-)



Nu ska jag röra lite på mig så knodden kanske slutar trycka så konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback