som lovat!

Jag lovade lägga ut bilder på magen, så här kommer se.
tog med dålig kamera utan hjälp från oskar så dom är inget vidare bra. Men ni ser iaf hur rund och tjock jag gått och blivit.   Har ingen aning om hur många kg jag har gått upp, ska kolla hos mvc på torsdag. 
 Har hittils inte fått en enda bristning, TACK GODEGUUUUUUD! Jag önskar och hoppas att jag blir skonad från det, jag vill i framtiden kunna ta på min bikini och inte se ut som en tiger.

På bild två ser på även hur mycket jag ser av mina fötter, skulle verkligen behöva måla tånaglarna men det blir nog tvärr att överlämna de projektet åt min kära sambo.
  Jeansen på bilden är också nyinköpta. haleluja vad sköna dom är också!
 Nu ska jag kika in ellos och försöka övertyga oskar om att jag ska få klicka hem lite mer söta barnkläder! :-) Har verkligen fått lust att göra allt nu. Ska bli kul att få "boa" sen när vi flyttat också. 
yej yej, hoppas ni kommenterar bilderna nu när jag anstängt mig så :P










Kommentarer
Postat av: Anonym

ser så mysigt ut :)

2010-03-01 @ 22:03:36
Postat av: Sara

så sött med gravidmagar! :)

2010-03-01 @ 22:43:20
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Din mage är så söt kajsa :)Mysigt!

2010-03-02 @ 09:01:23
Postat av: Mia

Naaw söt mage :D

2010-03-03 @ 14:03:44
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: Emma

hej! hittade din blogg via familjeliv och ser nu vilka snygga jeans du har på dej. var har du hittat dom? jag är på stor jakt efter ett par fina och sköna gravidjeans men det är ju skitsvårt :)

2010-03-07 @ 16:31:55
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback