smärtor!

krämpor krämpor krämpor, smärta smärta smärta..
Känns som jag klagar på allt och nu men jag tycker personligen att man får göra det som gravid.  Känns som han där inne vill plåga mig, tycker konstant på mina revben så jag börjar gråta.
imorses hade jag magont, blev bättre av att få några kramar av oskar. Sen på eftermiddagen så satte smärtor i ryggen igång, gör verkligen ont i helajävla ryggen?! :S

I julas hade jag väldigt ont, kunde inte göra någonting utan lipde mest. Fick träffa en koko läkare på vårdcentralen och han konstaterade ungefär INGENTING, gick till en massör för att kolla om det var skeletter eller musklerna och hon trodde jag hade foglossning redan i vecka 18 eller vad det var då?! Jao jao..

Foglossning eller inte, än rider jag. Oskar avslöjade imorrses att han inte riktigt ville att jag skulle rida så länge till, samma sak har nu pappa min sagt till om. Jag känner själv att jag mår bra av ridningen men nu kanske jag ska lugna ner mig lite iaf.. 



Blir en trip till ullared imorgon, ska bli sjukt spännande. Har varit där en gång i mitt liv, med barndomsvännen Sara Sand och hennes mamma. Minns det så väl! Vi köpte skittuffa linnen med paljetter på, massa underkläder och annat skoj. Vi köade flera timmar i regn och rusk för att komma in..

 I dagläget skulle jag aldrig orka köa för att komma in i en affär, mitt tålamod är för er som inte känner mig bland de sämsta i hela världen!!  Oskar verkade faktiskt lite avundsjuk över att jag & johanna åker.. Han hade nog gillar alla teknikprylar och bös dom har.
 Men hej och hå vad här ska shoppas bebispyslar!

Handlade förövrigt lite kläder förut, oskar & jag slängde in en beställning på HM. Jag köpte X antal klänningar och oskar fick sig massa linnen.  Trist att ingenting kommer förän i slutet av april, men klänningarna ska ändå icke användas för än kalaskulan på magen är borta och det är sommarvärme i vårt avlånga land.

 Nu ska jag ringa pappi, han skulle komma hit med lite flyttlådor. Så snällt så!
Jag kan säga att förutom min bitterhet om alla krämpor och smärtor så har jag de bra, har en fin man som ligger och skriker åt tvspelet och resten avmina familj är underbaaar!


Kommentarer
Postat av: Sara grus

Haha! ja min vän, det lilla äventyret minns jag som om det vore igår:) Hysteriskt, men fantastiskt kul!



Hoppas det blir lika lyckat denna gången!



Tänker på dig, mycket!

kramar / Grus

2010-03-19 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback