slutat.

gjort helg, sista på länge. Nu är det bra med jobb på väldigt länge. Känns superkonstigt! 

Har en lång 2-do-list inför dagen men ingenting känns så lockande faktiskt! Ska tvinga med antonia för att åka till rörstrand och kanske även någon tygaffär, vill köpa tyg till köksgardiner..  måste åka och köpa lådor också, drar ihop sig inför flytt och jag vill ha ordning&reda, vilket fan inte är särkillt lätt i ett flyttkaos:S

varit vaken sedan oskars klocka ringde, piggelin och allert! Somnade sååå skönt på soffan igår. Såg på percy jackson filmen, jag tyckte den var sisådär. Inget bid fanav några sådär övernaturligafilmer, jag missade slutet och det är väl inget jag gråter över heller.. Oskar var söt och masserade mina fötter, Puss på dig! 
 
Efter jobbet igår umgicks jag med antonia&johanna, fikade och myste. Finaste vännerna, ni är guld!  Nu ska jag slå en pling till antonia och hör om hon orkar hänga med på ärenden!


Notis till mig själv; -Måste köpa presentpapper & snöre.


Kommentarer
Postat av: Antonia

du var faktiskt väldigt duktig och köpte det du skulle =)



Tack för en mysig förmiddag babe <3

2010-03-22 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback