sjuk, igen.

Var nog aldrig riktigt frisk och kry direkt, Nu har jag ont överallt igen. Känner mig lite lika ynklig och det tackar nog oskar för! Vädret ute är så sjukt härligt idag! Ska ut och rida i eftermiddag tänkte jag, måste bara orka klä på mig ordentligt och promenixa tills herrns jobb för att hämta bilen.

Igår ef så var de visningen, igen. Troligen sista gången?!  Så Oskar & jag åkte fram på stan liten.. Brände pengar på saker vi egentligen inte behövde, eller ja jo kanske lite. O fick sig en tröja som han ska ha att spela paintboll i (trodde inte de var så avancerat) höhö! 
     Jag fick mig smink, inte köpt de sedan hmm typ ett år sedan?! Kommer bli riktigt skoj att göra sig ordning med nytt smink nu iaf. Sen så lurade jag givtvis in oskar på barnavdelningen på HM, Hittade såå söta kläder. Och givetvis kom vi ut därifrån med en hög kläder till lillpojken också. Oskar hittade ett blandannat ett "set" med en body som såg ut som skjorta, gråa brallor och en fluga som fick följa med oss hem. 
    Nu räcker de iaf med kläder åt ungen för denna månaden. ( enligt oskar)


Jag sitter och kikar på ikeas hemsida, tänkte försöka mig på att skriva upp allt vi ska köpa därifrån. Blir en trip i slutet av månaden. 

 Innan helgen verkar budgivningen på lägenheten vara klar också, Ser fram emot att få det klart! :-) få börja planera den nya lägenheten och hur vi ska ha det där. Vi har ganska starka åsikter båda två här om hur vi ska och hur vi inte ska ha, vi har inte riktigt samma smak egentligen! :P 
Roligast ska helt klart bli att inreda barnrummet! :-)

Ikväll är vi bortbjudna, eller utbjudna.. Pappa, syster och vi ska ut och käka. SMASKIGT! Plus att på fredag är vi utbjudna på middag av mamma & ola. Vilken vecka i middagsväg!  Vi gillar vardagslyx! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback