sista dagen ensam!

Äntligen söndag!!! så brukar jag vanligvis inte känna men oskar kommer hemnågon gång inatt och det känns ju suuuuuper skönt. är kelsjuk och vill ha min man på hemmaplan.

Gick upp i hyffsad tid idag, åkte och hämtade ett skötbord jag köpt. Vilket jäklarns kap jag gjorde. Någon hade lagt ut på blocket ang ett brio väggskötbord som han inte ens öppnar ur orginallådan liksom. SÅ de tvingade jag in kära vän herr edvinson att följa medmig och hämta, vi virrade runt och hittade inte riktigt men till slut kom vi fram Tur att jag hade med honomsom fick lyfta in de i bilen åt mig! Thanks babe! :-)

Tog svängen förbi mormor en sväng och hälsade på, kelade med hundarna och pratade om allt. Min mormor är en av mina närmsta vänner, hon har alltid varit en stor del i mitt liv och jag hoppas verkligen mitt barn får lika bra "mormor-relation"!



Nu str en fiskgratäng i ungnen och gottar till sig! min mage kurrar och är vrålhungrig.. I eftermiddag ska jag städa och fixa här hemma, ser ut som fan efter tt jag varit ensam några ynka dagar.

Jag skulle verkligen vilja åka till ikea imorgon, är ledig och sugen på att hitta på någonting. Men jag får nog vänta tills kommande helg och ta med mig herrn, han har nog synpunkter på vad vi ska ha för gardiner osv till vår nya lya.

Ska försöka hinna med att sitta lite på balkongen också och lapa lite sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback