på tid

nu borde oskar verkligen rulla ur sängen tycker jag! 

Vädret är kasst idag, vårregn. Jag har planer på att vi ska iväg och köpa mer flyttlådor och kanske ta en snabbis på stan! Hade velat åka till ikea men herrn vägrade och fick mig inse att det var klokare att göra efter vi flyttat. och det får jag väl hålla med om.
Skulle iaf vilja åka och kolla på gardiner och kanske en mysig matta till barnrummet..

Bebis lever runt, det hoppar runt i hela magen på mig. öm vid revbenen, kommer snart få inre blödningar om den ska sparka så hårt!
 

I eftermiddag ska vi åka till stallet, oskar ska rida. Jag ska väl så småning om börja tänka på att inte rida så mycket mer... Känns hemskt! Men idag blir det lite dressyr iaf! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback