lördag.

gårkvällen var supermysig! Gott sällskap och smaskig pizza, plus lite godis på de. Vi satt och tjöta, tjöta och tjöta! Jag kom i säng vid halv två tror jag, så sent har jag knappast varit vaken sedan i början av min graviditet! :-) Vaknade mitt i natten av att någonting krashade utanför, eller glas gick sönder?! tänkte inte mer på de och somnade gott om, kramandes med min kudde. Imorrses blev jag väckt av snickeigubbe i trappuppgången, Någon hade tydligen slått sönder dörren?!  PUCKO till att göra det! :S

Så jag vart uppe tidigt, dagens planer är luddiga. Ska iaf anstränga mig och springa ner i hällaren för att hämta upp lådor till mitt porslin. har tänkt att kanske börja packa lite sånt som inte används i vardagen och köra bort de till nya lyan. Funderar på att åka till cheapy och köpa lite flyttlådor också..

Ska åka till älskligen och mata honom också, blir ingen ridning idag pga min onda svanskota. Vi hade en härlig och fartfylld ridtur igår, mycket go galopp i snön! Och några tvärnitar gjorde han också?! hm, busen!



Ikväll är det nog middag med stina, hon ville gå och kolla nattabandyn en sväng också. Så jag lyder order! ;P Jag brukar ju somsagt sova tidigt annars men jag kanke hinner med en powernap innan.. 
 Ska också försöka leta efter mina "vårjackor" som jag & oskar la undan på något vettigt ställe, undra bara vart?  Så svårt att veta hur man ska vara klädd när man går ut nu, antingen svettas man eller så fryser man.

bebis sparkar glatt, mysigt mysigt! Det får mig iaf inte att känna mig som ensamast i världen när oskar är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback