lill lördag!

Onsdag, det betyder lill-lördag! :-) Har mått sisådär idag, magen har gjort ont och sömnen har varit dålig. Därför avstod jag ridning som jag hade planerat för dagen, kelade och pussades ordentligen med min lilla älskade häst istället. Oskar blev besviken eftersom jag hade lovat att ta med han för att rida när han slutat.

Nu har jag kastat ihop lite muffinsar som jag ska bjussa mamma & ola på ikväll när dom kommer förbi. Jag ska nog kika och rensa igenom frysen nu också efter någonting ätbart, inte hunnit få i mig någonting annat än frukost än!  Sugen på stark kycklinggryta, men affären känns på tok för långt bort för att orka springa dit också.

gårkvällen spenderades hos antonia, johanna var förbi en sväng också. Såg på desperet och hade de supermysigt, älskar att ha henne på hemmaplan! Tryggt att veta vart hon håller hus.
 Tvättat fick jag också gjort igår, kanske borde ta tag i högarna och vika ihop allt nu medans jag har lite energi.

Ska ta magbild och lägga in snart. Flera veckor sedan, och tro mig jag har blivit supermega fet.  ett par jeans har gått sönder, tacka vet jag mysbrallor och oskars stora goa tröjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback