lämnad

Nu har han åkt, lämnat mig ensam ända tills måndag. Jag känner mig tom, haha skämt och sido. Han glömde kavajen hemma, typiskt.. Somnade om skönt på oskars sida av sängen efter han hade pussat mig hejdå och gosat lite, och jag sov utan avbrott i ca 3 timmar. REKORD! :-)

Nu ska jag kasta mig in i duschen och snygga till mig lite och springa iväg till stan med syster, hon var i jeansbehov. Och jag tänkte passa på att köpa någonting skoj åt mig själv och kanske någonting till bebis,får passa på när oskar inte är hemma. haha.

Ska jobba ikväll, blir tomt att komma hem och lägga sig ensam..  :-/
 tur att de redan är fredag imorgon och att sarah & jag har bokat in en pizza och cola kväll. Underbara vän och underbara kvällar ! Kärlek! 
På lördag ska jag faktiskt se melodifestivalen, har inte sett ett enda avsnitt hittils. Men nu är de inbokat middag hos stina med hennes pappi och lite tv mys. 

Dags att skynda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback