kroppen

igår när oskar var i götene så passade jag och mamma på att börja flytta lådor till nya lägenheten. Vi fick bort väldigt mycket och de blev tomt och skönt här hemma. Oskar blev nog lite chockad att vi fått gjort endel under stunden han var borta!  Tjejer dom kan dom! eller rättaresagt, jag har en grym morsa med stark kropp.. Jag var fan inte så dålig heller, gravid och världens största mage och ändå har jag bärt och bärt.. NÅGON SKA JU GÖRA DET!!!

På kvällskvisten tog jag och oskar några vändor till med prylar. Fick lite middag hos mamma&ola, det smakade sjukt bra efter att ha bärt och slitit.
 Nu är det ärligt inte så mycket kvar. mest stora möbler. Jag ska packa ner de sista i lådor idag och börja städa i köket osv.  Oskars mamma kommer hjälpa till att städa, så snällt så. man uppskattar verkligen all hjälp som erbjuds(?!) hmrpoppp!?.....

jao jao, inatt vaknade jag av kramp i benen. Skrek flera gånger, gjorde så ont! ryggen är inte heller så skön idag. Men envis som jag är så ger väl jag inte upp.
 Får åka till mormor en sväng och gnälla av mig lite tror jag.

Tur att jag har min mamma, världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback