JIPPI!

Precis varit på mvc, allt varfinfint! 
 Pojken har redan lagt sig med huvudet nedåt, Bm trodde han skulle ligga så tills de var dags att kika ut. Vi får väl se :) Det växer fort nu!

 hjärtslag; 138
 sfmåttet; 26
 blodtryck:130/70



 Nu är förövrigt sista budet lagt på lyan! KANONSKÖNT! :-) Imorgon ska Oskar, köparen och mäklaren träffas för att skriva papper och disskutera allt. Jag håller tummarna för att det går ur vägne för vår del och att han kan ta över den i mitten av juni.
 Spännande spännande spännande!

Nu ska jag njuta av en chokladbit och sedan ta sticka iväg på ansiktsbehandling, känns som lite vardagslyx. Ska försöka fjäska till mig en massage av oskar sen också. höhö! Och passa på att sola, det har jag inte fått gjort än.. Behöver få färg på min bleka och feta kropp!

Längtar till våren och sommaren. Här får ni ett kort på mig och stina från maj förra året. Älvaslaget (stor brännbollsturnering i lidköping) Vårt lag "egg n' bacon" därav var vi tjejerna grisar och herrarn hönor. Vi förlorade extreeeemt, hamnade i slagsmål och hade annars en sjukt rolig dag.  Fanns snygga grottkillar där också ;-)




    
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback