Jag vill ha....

jag behöver uppenbarligen vinna på lotto. har haft tanken ett ganka bra tag men hittils har fan ingen vinst rullar in på mitt konto. BITTERT!
 Har så mycket jag vill köpa just nu, en ny soffa står högt på önskelistan. Såg en på EM möbler igår för 23tusen som jag fastnade för, men oskar var svårflörtad.. 

Slutet av denna månaden blir de iaf till att inhandla ett skötbord, har varit inne på att köpa ett snyggt brio men nu lutar de åt ett troll, väggskötbord.  Vet dock inte om jag vill borra upp de i badrummet, aldrig bra att göra massa hål där. Men vi får se. 
 
Tog en sväng med sarah på stan förut, fikatajm. Provade ca 15 tröjor innan jag hittade någonting att ha p mig som täckte magen. Så jag tröst shoppade två tröjor och ett par cerisa tygskor, perfekta till sommaren. Oskar kommer tycka att dom är vrålfula tror jag..

Idag har jag fan inte plockat ordning någonting här hemma, ser ut som helvete. Jag har en halvdåig dag och då får de helt enkelt vara. Imorgon är det tvättdag och städdag, lika bra att ta allt samtidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback