inte hundra

Inatt har oskar legat och spytt, stackarn! Jag stensov odock och hade ingen aning om der förän jag sprang upp och skulle kissa.  Jag avskyr själv att kräkas så jag tycker verkligen synd om honom!

Jag har jobbat 7-16.15 och har ungefär lipat på jobbet ör min rygg gör ont, alvedon in my ass heller att de hjälper ?! ingenting hjälper. Igårkväll hos mamma la jag mig på golvet för att jag inte ens kunde sitta eller ligga bekvämt i soffan. 

Bebis har körtrunt som fasiken i magen hela dagen, ser nästan lite läskigt ut när man så tydligt ser hur den sparkar osv.. alien!! :S Men mysigt!

Köpte hallonsorbet glass på hemvägen, blev sugen p det men när jag tog några skedar så försvann mitt sug! Skulle egentligen vilja att ha trerätters finmiddag nu, bara sådär för att..

Nästa vecka kommer antonia hem, min käraste vän. Vi har planerat en "du&jag" jag och det ser jag verkligen fram emot.   Har lite funderingar på att åka till IKEA imorgon, men alla andra jobbar ju. Ska köpa nytt porslin, våra tallrikar är så fula! Sen finns de ju så underbart mycket skoj på ikea också. Kanske ska bjuda med min lilla mormor? :-) hade helst velat ha med min kära sambo, men han ska väl ligga hemma och kurera sig eller tvingas iväg till arbetet..  Alltid bra att ha med honom vid shopping, han drar ner mig på jorden när jag svävar iväg helt i mina önsketankar;-) haha!  En av alla dom saker jag bara älskar med honom..

Nu ska jag lägga mig på soffan och försöka hitta någon skön position för min rygg och runda mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback