hard work

upp och ner, upp och ner.. de är ungefär så mina låååånga jobbiga nätter ser ut. Aldrig utvilad om morgonen längre! Men man ska ju inte klaga, det är ju "så underbart" att vara gravid. Pyttsan heller! Vad är det som är underbart ?! Illamående, hasbränna, onda revben, huvudvärk, trötthet eller kanske den eviga kissnödigheten?! .. Känner mig arg och bitter!  Men jag gillar verkligen när de puttar, knuffas, sparkas och slåss inne i magen på mig. Min lille prins! :-)


Sol och gööött väder! Jobbat, stallet och nu kommer nog snart oskar hem. Han var bara inne och bytte om efter jobbet iprincip.  Vi tänkte åkt till götene idag och gästat svärföräldrarna men vi beslöt oss för att ta det på torsdag. Så ikväll blire våfflor hos mammi & ola, smarrigt!

fick föresten hm katalogen idag, massa härliga vår & sommrkläder. HEJ HEJ jag vill beställa ALLT. Men oskar blir nog galen på mig..  Hittade en klänning jag ska beställa och ha på systers student, eftersom då ser jag forhoppningsvis lite normalare ut i kroppen ;-)
känns tokigt att hon redan ska ta studenten, min lillalillalillasysteryster. Hon som alltid sa "jag ska bli världens starkaste man när jag blir stor".. undra om hon fortfarande vill de?! :P
 har redan i tanke vad det blir för studentpresten

Nu kom herr, pussdags:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback