God afton mina sköna!

imorrses var de plågsamt att gå upp, har sovit max en halvtimma i sträck och sedansprungit upp och kissat, haft hemsk hemsk halsbränna och mått skitkasst. Fått några utbrott över min sömnbrist och tårarna rann nästan imorrses när jag vart tvungen att gå upp! 

Jobbet gick hyffsat fort ändå, hem och tog en powernap för att sedan sticka iväg till min älskade goa häst. Han är ju världsbäst och allt känns genast tusen miljoner gånger bättre när jag får pussa på hans mule och krama hans goa hals. Jag skulle verkligen inte klara mig utan honom, världsfinaste hästen! Vi har många år kvar ocg många år bakom oss. Jag älskar lego över allt annat.



Oskar sover redan, gick och ta sig vid 20 tiden ungefär. hihi, tröttis! Han laddar inför sin tysklandsresa som startar vid 05.00.. dödstidigt med andra ord!  Inväntar david också, han skulle nog komma hit och sussa på soffan.Hoppas han sover djupt för han lär ju inte kunna sova skönt när jag springer upp och ner på toaletten hela natten annars :P

Jobbar kväll imorgon, de gillar jag eftersom då kan jag försöka sova lite på dagen! Men jag ser inte fram emot att komma hem till en tom och ensam lägenhet. Jag hatar att vara ensam utan min Oskar, tomt tomt tomt. Syster åker bort på fredag så henne kan jag inte direkt tvinga hit heller. Blir nog att våldgästa mamma endel i helgen, eftersom jag inte jobbar heller så finns de mycket dötid att slå ihjäl..  Men jag klarar mig väl! Nu känner jag att jag gnällt av mig ganska mycket.

Ska se lite på greys nu och sedan bädda ordning soffan åt David, om han nu dyker upp?
Hejsvej allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback