givande gårdag och fullspäckad fredag?

sprang omking på stan med syster en sväng igår, fikade och myste. Hittade en söt body och ett par brallor åt bebis så jag kände mig ganska nöjd :-)  Efter stan kastade jag mig i sängen, stensomnade direkt. Vilken tur att jag hade ställt klockan på 15.00 så jag hann iväg till jobbet i tid!  
  Slog mig ner i soffan och såg en film när jag kom hem, sen förflyttade jag mig in till sovrummet och fortsatte tvtittandet fastän ögonen gick i kors. Och chockerande nyheter; Jag har sovit gott inatt! känner mig utvilad, har väl varit uppe ett antal gånger men ändå utvilad :-) 

Nu ska jag strax kasta på mig lite kläder och bege mig för att inhandla någon smarrig fredagsfika! Är bjuden på lunch hos johanna & lilla goa moa, och då behövs ju också lite smarrig efterrätt?! :-)

Tänkte kasta med mig ridkläderna i bilen och bege mig direkt ut till lego, min kärlek, för att ha en ridtur. Är väl superduper halt ute men broddarna är allt fiffiga. Jobbigt bara när man har halsbränna att böja sig ner för att få i dom. ( vi har ej i broddar i hagarna pga mkt sparkande)

Måste damsuga här hemma, sjukt var grus man drar in nu! Äckligt när man får de under sina bara fötter om nätterna, bläsh! Sen ikväll ska jag och sarah ha göttekväll, pizza, cola och en jävlarns massa godis! Flöta oss ordentligt, eller med andra ord en typsik sarah&kajsa kväll! höhö. :-)



Föresten, igår när jag förflyttade mig till sängen och glodde tv så levde bebis runt så jag trodde han var på rave?! Och de höll på heeeela tiden! när jag la mig hand på magen sparkade han glatt tillbaks, nästan så man blir lite tårögd! =D Bebis kanske saknade pappa oskars röst?! 
 Nu ärn han förövrigt igång igen, myspys.  Jag är lycklig!
Jag är överlycklig, verkligen. Jag har världens finaste sambo, vi har köpt oss en ny lägenhet och flyttar supersnart, vi har en riktig boxarbebis på gång och allt känns bara superbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback