Fredag!

Härligt med helg!  Jag vaknade tidigare än nio idag och har precis kastat i mig lite god frukost. Så nu är jag redo att kasta på mig ridkläderna och bege mig mot stallet! Himlen är ljusblå och vädret ser superskönt ut! :-)   Sist jag var i stallet la lego huvudet på min mage flera gånger, undra om han är så klok att han förstår?!  JAG tror han är det. Jag behöver nog inte nämna att jag har världens finaste och bästa häst i hela världen! Han är lugn och go i alla lägen och jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte funnit honom!





i kväll blir de harrys för middag med mamma&ola och alla barnen. Skojsigt!  VI ser verkligen fram emot lite smaskig mat!
Nu bör jag återgå till verkligheten. Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback