första mars (?!)

gud vad fort månaderna går. så, redan ny månad. Hade nog inte förväntat mig snöoväder utanför dörren nu. Trodde slasket och regnet som kommit dom senaste dagarna innebar att vi äntligen gick mot ljusare och varmare tider. Ack så fel man kan ha!

vaknade och hade sjukt ont i benen, kändes som extrem växtvärk. låg kvar och drog mig eftersom jag knappt trodde jag skulle kunna ställa mig upp. Skönt med sovmorgon!  Tog en lugn och härlig frukost med tidningen som dunsade ner i brevinkastet imorrse. Eller ja, vaknade av en hög jäkla smäll inatt och förstod då att tidningsbudet höll på i trapphuset. Och han/hon har nog väldigta problem med att förstå att vi andra normala människor sover vid den tiden. Det smäller alltid som sjuttsingen.  Ajabajja på er tidningsbud, vi andra människor vill sussa! :-)

Sen har dagen gått ganska fort hittils, städat undan lite här hemma och fixat. Är visning på lägenheten imorgon igen, riktigt skoj. Ska nog springa och köpa nya tulpaner också, alltid hemtrevligt!
 Budgivningen har dragit igång också, spännande att följa den! Hoppas på att de sticker iväg lite till så vi får råd med en ponny till ungen! ;) haha.



 
Här kommer också lite bilder på lite av knoddens nyinhandlade prylar.
  Spjälsängen har vi också fått, fick en av oskars syster. Den ska bara lackeras om eller vad de heter? Vit ska den vara, givetvis.  Sen är det väl skötbordjakt också, jag & oskar har hittat ett brio som vi gillar. Tycker Ikeas verkade lite rangliga och inte så snygga..  Har tidigare varit emot väggskötbord, men det är ju faktiskt väldigt fiffigt!  tips?!



              





                                                  lillen gör tummen upp!     

                                                           Spännande spännande spännande!
                                                                 Undra hur han/hon ser ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback