brist på annat.

Har ingenting att göra. Borde verkligen sticka ut i solen lite men jag är lat! Har faktiskt varit ute med hästen, så min dagliga dos av motion och kärlek har jag fått! :-) 

 Jag har rensat bland mitt smink nu, någonting man gör på tok för sällan! Nu finns de typ INGENTING kvar i sminkväskan, fast å andrasidan sminkar jag mig typ aldrig längre.  Passade då på att riva ut allt ur oskars badrums skåp och städa åt honom. Undra om han kommer säga någonting om de? Detär kliniskt rent nu och ser superfräscht ut.

 Ikväll ska vi somsagt ut och äta, därför har jag inte ätit lunch än. Och nu börjar hungern sätta in, funderar på att springa ner till ica och köpa nått gott bröd och slänga ihop en smörgås. Då står jag mig iaf tills vi ska iväg vid 18.30!

 Ja ne, nu får jag nog ta mig i kragen och fixa en smörgås och kanske slå mig ner ute på balkongen i solen. Kanske kan få lite färg i nyllet då också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback