borde städa NU

man kan uttrycka sig lite milt och säga att de är stökigt här hemma, men det är waaay to mild sagt. Det ser sjukt hemskt ut här hemma.. FÖrstår inte varför diskberget baraväcker och jag blundar varje gån jag går till köket. Detär grusit i hallen och vardagsrummet är kaos:S Har öst ut alla saker jag inhandlade på ullared igår. Tvingae oskar att hitta noga på allt.. Men ärligt verkade han måttligt intresserad, kändes väl sisådär skoj..

Fick iaf köpt en sjukt massa bebispylar,  hej å hå vad skönt de känns att ha det klart. nästan?!  handlade lite kanonbra platsblommor, haha! jag är helt värdelös på att hålla liv i blommor och såntdär så tacka vet jag plast. Min kärlek, LEGO, fick en liten försenad födelsedagspresent av mig också. två ya vojlockar och en grimma. Sånt är ju faktiskt slit och släng varor och det är alltid skoj att ha nytt! Fanns mkt fina ridkläder men jag vågade icke inhandla någontig för jag har en rädsla av att jag kommer vara fet och hemsk i kroppen efter graviditeten... Bitterfitta, ja det är väl det jag är!

den andra kärleken fick också lite smått å gott, lite myskläder.. Som jag har lovat att inte lägga beslag på, och nu finns de uppenbarligen skriftligt så jag får nog hålla fingrarna borta från dom;-)
 Han är förövrigt och jobbar nu, han skulle vidare till götene sen. Jag ska jobba kväll och har planerat att fixa här hemma på dagen. måste verkligen ta mig i kragen bara..

Tänkte börja flyttpacka lite nu också, vet bara inte vad fan jag ska börja med?! tänk om jag plötsligt behöver någonting jag packat längst ner i någon kartong?! DÅ kommer jag ju få härliga vredesutbrott på mig själv..

Nej. Nu får jag börja. Det verkar ju inte vara ågon annan i detta hushåll som trollar med städningen direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback