besvikelse

Kan sammanfatta mina känslor med ett ord; besvikelse

 många i min närhet påpekar väldigt ofta nu när jag&oskar flyttar att jag inte bör bära och lufta tunga saker. Och nej, jag borde inte. MEN vem 17 ska göra det annars?   Folk är skickliga på att säga att dom kan hjälpa till men själva grejen att dyka upp och faktiskt göra det finns inte?! 
   Tack godegud att jag har en sjukt stark & snäll mamma som bär och sliter ihop med oss.  

Jag har nog alltid klarat mig väldigt bra själv. Sällan jag skulle be om hjälp men nu har jag ändå frågat lite fint om hjälp, men då får man ingen?! Så, alla ni som erbjudit er att hjälpa till men ändå inte kommit och gjort det, RÄKNA FAN INTE MED NÅGON HJÄLP FRÅN MIN SIDA NÄR NI BEHÖVER DE!

Dags att fortsätta med tvätt, flyttstädning, hämta släpkärra, köra saker. Gravida dom kan dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback