och så börjar

oskar jobba imorgon. oj oj, magvärk!!  Jag tror visserligen jag och vilgot kommer klara oss ganska bra ändå. Men det är en trygghet att ha oskar hemma. Vilgot sköter sig exemplarisk hela tiden så jag borde inte oroa mig! :-)

Igår var jag & antonia ute och gick en lång och härlig promenad i värmen, lillen sov hela tiden och såg nöjd ut i sin sköna vagn. Gick förbi affären och handlade också, behövlig hårfärg inhandlades. Mamma har lovat komma och hjälpa mig kasta i den i kaluffsen imorgon, så jag ser någorlunda ut i huvudet til syster student på onsdag.
  
Idag har vi bara tagit de lugnt. Åkte till stallet en sväng, lego var somvanligt supernyfiken på vilgot och han fick lukta lite på honom.
Jag kände mig lite blödig i stallet. Stod ute i hagen och kramade lego en stund och jiiiiisses, jag saknar att rida. Nu vill jag bara vara hel mellan benen och få kasta mig upp i sadeln. Kunna rida ner till sjön och njuta av den underbara årstiden vi har nu!  Jag hoppas vilgot gillar hästar i framtiden! :-P

Veckan är fullspäckad!
Tisdag; BM gör hembesök. Bokat tvättstugan. färga håret.
Onsdag; systers student. hinna göra ordning både mig & vilgot. Sandra har lovat komma förbi medans jag duschar ( GULD VÄRD)
Torsdag; Då ska vi bara mysa jag och min älskade son
Fredag; systers bal, så vi ska kolla hur vrålsnygg hon kommer va! Oskar ska fotografera henne, skojskoj!
Sen är de helg!! Då kommer oskars syster hem till svärföräldrarna, så vilgot ska få träffa sina två kusiner :-)
Jag hoppas på att kanske få en skön sovmorgon och sådär? ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback