ensamma

nu sitter vilgot och jag här i soffan, vår vanliga plats :-) pappa oskar är och fixar studentpresent till bella och tvättar av bilarna..

Vet inte riktigt hur jag ska klara mig när oskar börjar jobba och är borta hela dagarna?!:S
Oskar fixar och donar så bra med allt här hemma, kommer med frukost och dricka till mig såfort jag ber om det..
  Jag får magont när jag tänker på att jag och vilgot ska klara oss själva på dagarna.  Men jag antar att rutinerna snart faller på plats lite mer?

Jag längtar efter att ha orken att gå promenader! Vill ut i solen och få njuta av den underbara sommarvärmen, NU. Men kroppen värker och därför stressar jag inte. Skulle göra mycket för att slippa ha ont mellan benen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback