oskars första

semesterdag och vädret är på tok för bra för oss(trodde aldrig jag skulle gnälla över att de är varmt), jag älskar visserligen värmen men Vilgot är inte så förtjust i den. Därför blir det tyvärr inne dagar när det är såhär varmt. Vi kanske åker ner och sätter oss i skuggan någonstans? Får lägga fram de förslaget till herrn i huset.
 Han ligger förövrigt och sover, vilgot höll honom vaken mellan 6 och 10 imorses. Solen får upp på sidan där vilgot har sitt rum och lyser rakt på fönstret, så det blir väldigt ljust. Måste skaffa någon form av mörkläggnings grej?


Igår hittade jag mina sandaler jag letar efter sedan vi flyttade in här. GIVETVIS har jag köpt nya som ser typ lika dana ut eftersom jag trodde jag slängt dom gamla.. Men en kvinna kan aldrig ha nog med skor!:-) Jag skulle förövrigt vilja ha ett par nya låga converse..



igår skruvade vi loss ett badrumsskåp för att se hur elen var dragen i badrummet, tvättmaskin ska inhandlas i veckan nämligen. Men givetvis var de bara förberett och inte framdraget. Så hejsan svejsan, nu ska jag hitta en elektriker(DYRT). fan. jag hade hoppats på att vi bara kunde åka och köpa en maskin, trycka in sladden och börja tvätta! Men givetvis är ingenting som jag tror att det är.

Men imorgon verkar de som oskar har tänk börja på tvväggen. ÄNTLIGEN! Vi kollade på vilket trä vi skulle använda och jag tror de kommer bli supersnyggt.
Hoppas på att jag kan åka och hämta dendär byrån snart också, vore skönt att få fint och fixat. Sen önskar jag mig två runda fotpallar, kanske kan åka och kika på dom när vi ska åka och hämta oskars cross i tibro, den är på service. ja, de är ytterligare en leksak som min käraste införskaffat sig. Nu är han nog lite sugen på en ny snöskoter eftersom han bytte bort den i vintras mot en gocart. Vi behöver minst ett dubbelgarage säger han, men jag tror vi behöver större om han ska fortsätta såhär? och tänk sen när vilgot vill ha massa sånt!? :-)  Fast jag är övertygad om att Vilgot hellre vill ha en liten ponny.

Nu ska jag försöka platta ut mitt lockiga hår, gick och la mit med blött hår och det innebär att jagser ut som ett troll i kalufsen nu. (oskar ska förövrigt till frisören kl 15, FÅR EJ GLÖMMA).. Sen ska jag gå in och pussa på min älskling..
Tack och hej, hoppas ni inte smälter bort i värmen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback