Kvällshandling

Oskar har nyss kommit hem från fotbollsträning, om man nu kan kalla det träning på deras nivå?! Ett gäng killar som lallar runt och spelar pricken?! haha! Han ska plågas och hårdträna med mig sen när kickboxaren i magen har kläckts.  Men gissa vad han gör när han kommer hem?! Han kastar siga svettiga kalsonger mot mig, försökte pricka mig och missade. Puckopojkvän är vad han är! hehe.  Nu har jag iaf tvingat honom att ta en snabbdusch, inte för han vet vad en snabbdusch är. Nu har han redan stått där inne i 10minuter och sjunger glatt för alla våra grannar! Men jag får lov att säga att han är världens bästa sambo!  haha nu hörde jag att han slog sig! SKADEGLÄDJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback