visning och ridning

Idag är det visning på lägenheten. Innebar storstädning igår, fräscht och fint här hemma nu. Jag ska bara torka av golven nu, går passa på så det kan torka när ingen är hemma.  Jag ska kasta mig iväg till stallet, ska ta mig en ridtur i snön. Underbart! :) lite dåligt samvete för att jag inte rider lika mycket som förr och att han blir stående mycket på vintern. Andra ställer av sina hästar på sommaren, de ser jag absolut ingen anledning till. Det är ju bästa tiden att ha häst, och givetvis hösten! 

Ska till tandläkaren kl 2, spännande spännande. Vanlig kontroll och de borde väl gå fort antar jag. Blöder mycket från tandköttet, det är tydligen vanligt när man är gravid?


Nja, jag borde kasta på mig ridkläderna och dra iväg.

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Hej!!

är nyfiken på din mage. skulle vilja se en bild på den?

tycker det är så fint med gravidmagar.

kramar från malin och wilma

2010-02-24 @ 14:27:30
URL: http://www.malin-s-c-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback