välkommen

första februari!   Jisses vad det snöat under gårkvällen och natten! Känns som våren är lång bort, väldigt långt bort..

sussat riktigt bra inatt, nyss pallrat mig upp ur sängen. Har planer på att bege mig fram till stan med Sarahs sällskap idag, men känner jag henne rätt sover hon många timmar till. Tänkte kanske unna mig någonting skoj i klädesväg eftersom jag inte gjorde det i helgen (?) kanske köpa något sött till busen i magen också.. 

under dagen har jag också endel som behöver bockas av på min "2 do" list
- spackla väggen.
- måla rören i badummet
- slipa väggar.
- dammsuga
- diska
- fixa alla kläder som ligger huller om buller.


                                Dags för att börja vakna till och få någonting gjort denna dagen.


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj ingen rolig lista jag förstår vad du menar ^^

2010-02-03 @ 15:09:30
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback