trist!

ledig dag och jag har egentligen mest haft tråkigt.
                  Har målat trösklarna. fixat lite i köket och nu ser allt bättre ut. Ska tvinga oskar att spacka den stora väggen yttligare en gång ikväll. Nu är han i götene och spelar fotboll med grabbarna och så vare de någon filur som skulle komma och köpa en av hans rallybilar.  Jag har en tröskel kvar att måla, kanske blir kvällens 2do?  mor kommer strax förbi på en kopp kaffe, undra vad hon tycker om mina nymålade trösklar?! :-) 

Går in i vecka 25 imorgon, sjukt vad det går fort. Idag har det varit full aktivitet i magen konstant, mysigt mysigt! Oskar la huvudet på magen igår för att prata lite med gulleplutten där inne och fick två sparkar tillbaks, hur mysigt är inte det?!  Och att vi två helt plötsligt ska gå och bli föräldrar, lustigt. Konstig känsla! tror ej det någonsin går att sätta ord på det. 


nej, borde slå på kaffet..
Bjuder på en gammal bild på mig.
             


Kommentarer
Postat av: Sofi - 19&Gravid

Tack så mycket :) Får faktiskt säga detsamma. Tycker också det är roligt att läsa lite ifrån lidköping så det var kul att du lämnade en kommentar ! :)

2010-02-01 @ 23:05:44
URL: http://makkapakka.blogplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback