snart slut på arbetsveckan

för min del är den slut. Ledig tills tisdag! Och tur är nog det för jag har gått och blivit sjuk... Vaknade med ont i halsen igår, och idag har den barablivit tusen gånger värre. Har fått blåsor i hela munnen, vilket är riktigt vidrigt och mina öron gör ont.   Blev överlycklig när klockan blev 16.15 idag och jag slutade jobbet, var en lång och jobbid dag. Kom hem och kastade mig på soffan, lite deppig över att vara så krasslig.  Har inväntat oskar sedan femsnåret, kom på efter en stund att han skulle iväg till badhuset efter jobbet.  
   Så sjuka lilla jag har legat här och varit ynklig helt själv, HEMSKT! vill bli ompysslad nu annars börjar jag nog böla floder!  Orkar verkligen inte ställa mig i köket och laga någonting ätbart heller för den delen. Får nog bli smörgås ikväll, skoj kvällsmat.

bitterkajsa kan vi kalla mig idag, enbart klagomål. Någonting skoj är iaf att jag ska fika med godingarna imorgon, inte setts på länge. Ellen och Miranda saknas visserligen eftersom dom är ute och reser, gottegrisar!  Men vi andra ska iaf ses en sväng. Jag måste springa massa ärenden på stan också, apjobbigt!

Nu slår jag igen min fina laptop för kvällen.  hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback