sjukt mätt!

jobb - stallet - förbi oskars jobb - hem. och väl hemma, vad skedde då? Jag stensomnade! vem uppskattar inte att få ta sig en liten nap på eftermiddagarna liksom? Oskar är kvar på jobbet än, han fixar med bilen. Därför lyxade jag till det med att köpa en pizza och en stor kall cola!  Åt nog lite väl fort, för jag fick grisont i magen efteråt. Så jag intog liggposition på soffan igen och zappade igenom alla kanaler. Aldrig någonting bra på tv längre?! :S
 
trodde jag skulle jobba imorgon men icke, var tydligen ledig imorgon IGEN och jobbar torsdagen. Hade förväxlat dagarna. Vad sjuttsingen ska jag nu göra på min lediga dag imorgon?! trist att vara ledig när man inte har något att sysselsätta sig med. Får se om jag får sambons tillåtelse att måla väggarna som nu borde vara färdig spacklade?!

Nu ska jag ta mig en dusch och hålla tummarna för att oskar kommer hem snart så jag har någon att tjata på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback